onsdag 30 mars 2011

Dagen i bilder.

Därborta skiner solen.... "Efter mörkret kommer ljuset"
På dom här kringelikrokvägarna får man riktig mjölksyra i armar o ben när man rusar runt på med ett stycke barnvagn. Härligt!
Man tager vad man haver, hon vill gärna ha lite tingel tangel som dinglar i vagnen och jag glömde hennes hemma så nycklar och napp fick agera utbyte.
Gummistövlar kanske inte världens bästa powerwalkingshoes men snön smälter och vägarna smälter bort med den..

Jag har varit trött idag. Dammade av wii fit ändå, 30 min yoga övningar och sen en powerwalk i "terräng" på det( in real life alltså). Wii fit spelet håller koll på mitt BMI som jag inte bryr mig ett skvatt om men det är lite roligt att dom väger och mäter mina mått och dessutom krävde dom ett MÅL av mig och det har jag ju, startvikten minus 0,5 kg. Idag har Bianca haft svårt att komma till ro, övertrött har hon varit och jag hör hur hon vrider sig i sängen nu med. Det genererar till att hon är lite gnällig och jag är allmänt trött, och lite besviken på en bunt människor. Jaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar