lördag 12 mars 2011

Frisk luft





Herreguuud, 1 vecka från förra söndagen till idag utan luft. Vi har ju stannat inne och vilat och ammat hela dagarna för att Bianca varit på tok för sjuk för promenader trots vårkänsla i luften. Doktorn sa dock att en liten dos fisk luft e bra för dom små lungorna såvi begav oss till centrum o handlade lite mat till mamma o hämtade ut libero-klubbens startpaket! SÖS förlossning gav inte ut dom så jag mailade o bad att få ett ändå. Gratis är bra... Så tycker jag det är så bra med små testerförpackningar med salvor, oljor o dylikt så man kan prova sig lite fram vad som passar stumpan! Vi vet ju nu att hon helt klart är en pampers rumpa och att barnängens zinksalva är bättre än liberos..:) Nu har jag börjat mitt nyttigare liv och slängde ihop en tonfisksallad medan Bianca sitter o pratar i sin babysitter, ååå hjärtat är mycket piggare trots fula hostan, så skönt, äntligen kan jag slappna av lite.. Sedan ska jag försöka tycka i mig påsen som slank med från affären...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar