fredag 18 mars 2011

Dagens dag...










Det blev en tur till pappas jobb idag. Han slutade 18 så vi gick en timme i butikerna i Sickla, när vi kom dit vid 17. Lite nytt i strl 62 blev det... Vi köpte också sempers magdroppar och en bättre madrass till skötbordet. Jag var på jakt efter den där boken med barnvisor men den hade dom slutat med på akademibokhandeln för dom tyckte den var för dyr 288 spänn! En annan bok jag gärna vill ha är "Växa och upptäcka världen" en bok som handlar om utvecklingsfaserna det första året men den mina vänner har förlaget förlorat rättigheten om så den finns inte alls att få tag på överhuvudtaget trots att alla säger den är sjuuukt bra! Jag ska buda hem den på tradera:) Vilket jag ser nu att flera försöker göra för dom är uppe i över 200... aja.


Bianca var iallafall på sitt bästa humör och uppskattade nog att få komma ifrån hemmet och hemtrakterna för första gången på 2 veckor. Hon satt så fint i soffan på pappas jobb och väntade på att han skulle sluta, lite stolt kände hon sig nog.. stora tjejen!:) Nu har vi tittat lite på lets dance innan vi stoppade ner henne i sängen låter som hon inte riktigt vill sova därinne så jag säger Godnatt o sovgott!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar