torsdag 10 mars 2011

Slut som artist..


Sömnbristen har helt klart kommit ikapp mig nu.. yrsel och ont i huvudet får vittna om det.. Kanske i kombination med att jag inte kunnat gå ut sedan i söndags har en hel del o göra med mitt fysiska tillstånd för tillfället.
Det viktigaste är att skruttan blir frisk nu sen hoppas jag att vi kan återgå till någon form av rutiner, nu har hon ju sovit hela tiden om hon inte har skrikit, jag ska amma henne i princip hela tiden för att hon inte orkar amma lika långa pass nu. Det är som att vara tillbaka på ruta noll.
Snart fyller hjärtat 2 hela månader det är sjukt vad snabbt tiden går, människan är bra på att tjata på den där tiden men sämre på att ta till vara på den. Jag ska försöka att göra mitt yttersta för att njuta av alla moment trots att jag suttit instängd i 5 dar. Det ser ut att vara fint väder ute, våren skulle jag tro;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar