söndag 6 mars 2011

Förkyld bebis




Som sagt så är Bianca sjuk, hon snörvlar o rosslar som bara den och det är inte lätt för mig att få någon ro i kroppen alls.. Fy, vill få ut snoret men efter att ha surfat runt lite så hittar jag delade meningar om nässug o droppar!, Jag har gett henne koksaltlösning och sen försökt suga ut med ett såkallat nässug (ej näsfrida) men tycker knappt jag får ut ngt snor alls för själva munstycket är för stort! Lite snor som sagt, inte värt för hon tycker det är läskigt. På BB låg vi kvar i 3 nätter, Bianca var lite tryckt över näsan vilket gjorde att hon blev täppt, då gav dom henne först koksalt som inte hjälpte och sen fick hon "riktiga"droppar! Jag ska se på apoteket imorgon om det finns sådana för små bebisar som min. Vet att en kollega till mig använde en näsfrida, har för mig hon sa att dom funkade bra. Jag ska se hur hon mår imorgon, stackarn måste kunna andas genom lilla näsan för annars kan hon inte äta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar