söndag 27 mars 2011

Nallebjörn.


ska till o säga något här:)
fokuserar på mammas pladder?:)

Sommar, sol, saffranspannkaka och mitt älskade Gotland som jag inte sett på några år, jag tar hem Gotland och bakar en sådan!

Min lilla tjej:) Vi körde slapp dag idag igen för att avvakta och se att hon blir helt frisk innan vi beger oss ut på stan! Nästa vecka har vi massor att göra, 2 månaders kontroll, mammagrupp-träff, och så ska vi försöka hinna med o träffa mormor och nån kompis!

Vad har vi gjort mer idag? Gått och handlat efter en kort promenad, tänkte försöka mig på o slänga ihop en saffranspannkaka som jag cravat efter i några dagar men glömde såklart att köpa grädde och margarin så det får bli imorgon, min gotländska favorit!

Och så är jag inte riktigt säker men vi satt vid skrivbordet och så la jag hennes humla framför henne och så hjälpte jag henne att med sin hand röra vid dom prassliga vingarna, hon blev väldigt nyfiken och fokuserad och började sen slå med handen mot eller rätt på humlan, det var lite svårt och styra handen rätt men jag tror hon försökte. Annars har hon ju fäktat så vilt med sina små armar utan någon som helst kontroll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar