onsdag 16 mars 2011

Tips Tips:)




Jag är en person som förmodligen testat en hel del produkter för naglar, hår och ansikte men blir nästan aldrig helt nöjd o testar då nytt. 4 produkter har jag blivit nöjd med!

  1. Jag blandar i en klick av lumenes primer i min foundation vilket ger huden lyster och man ser kanske aningens piggare o jämnare ut:) + att det gör att foundation räcker längre och sitter bättre.
  2. Den här foundation från maxfactor är lagom täckande, lagom matt, perfekt konsistens inte för flytande så den fastnar i linjer o inte för tjock så man känner sig och ser onaturligt jämn o stel ut. Gilla!
  3. 3 nagellacket från snowcristal som gör att tipparna ser vita ut, jag tyckte mina naglar var fula o missfärgade och målade jämt franska tippar men det behöver jag inte med detta lack, tipparna ser vita ut i ett drag.
  4. Mascaran false lach effect är den enda mascaran jag någonsin kommer använda. love it. Har man inte provat den så gör man det.
  5. och ett litet extra tips för sköra naglar, jag har provat alla stärkande lack men det enda som har hjälpt mig är att gå innifrån. 1 vitamin om dagen med alla vitaminer och mineralerman behöver, från apoteket! Hjälper hår o naglar att bli friskare o starkare!

Så vetenskapligt bevisat får man säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar