lördag 26 mars 2011

Hemma-dag

Mammas (pappas) köttbulle ... *ååå*

Allt är inte rosa skimrande alla dagar... Jag tror minsann Bianca blivit sjuk IGEN.. feber och "kinkig" (ogillar det ordet, ser framför mig någon reklamfilm från 60 talet... skrikande bebis och mamma med förkläde och huckle knutet runt huvudet). Jag älskar verkligen från innersta kamrarna i hjärtat att vara med min dotter, oavsett vilket humör hon är på även om det är trevligare med en leende och glad tjej men när hon blir sjuk så känns det jobbigt att inte kunna hjälpa henne eller veta huuur jag kan hjälpa henne, alvedon fick hon och då somnade finingen i vår säng och har sovit länge nu.
Jag tror det hade känts bättre om inte Frank jobbat så mycket, just det här året har det blivit mkt jobb och det ät ju typiskt.
Jag har roat mig att lägga upp bytesannonser på olika siter, tycker det är lite spännande, tänk om man får ett triangelbyte att gå igenom och en fin lägenhet på västra södermalm:)... Drömma kan man göra.
Räkningar har jag betalat..
Buuuhuuuuu älskade barn var frisk imorgon så vi kan skratta och ha roligt istället för att vara ledsna. Jag tror att många tänker men herreguuud ditt barn är bara lite sjukt jorden går inte under hon kommer bli frisk! jojojojo jag veeeet bara det att jag bodde på sjukhus med min bebis när hon bara blev lite förkyld(trodde man först) jag låg på nätterna och hörde hur hon hade svårt och andas och hur hon grät för vad man än gjorde. Vi åkte in akut och jag var rädd när hon fick RS.. i 2 veckor var vi hemma och kurerade oss, bara jag och hon. Inte mycket sömn och konstant oro var det. Jag hoppas bara detta inte är något speciellt utan att hon är frisk imorgon min tös!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar