lördag 12 mars 2011

Inga PJ's

visst ser det ut som hon skulle vilja säga "men mamma sluuuuuuta ta kort någon gång!!"




Hon har vuxit ur alla pyjamasar så Frank köpte 2 pack på babyproffsen, jättesöta, dragkedja var jag lite anti på pyjamas men den löper inte längs med hennes mage så den skaver inte. Väldigt snabbt går den att få på och av iallafall så var dom jättesöta tycker jag, den andra har hon på sig på bilden när hon sover med armarna uppåt, den bajsade vi ner så den här åkte på. Vi kör pyjamas hemma idag... hoppas hoppas hon är helt frisk till nästa vecka så vi kan gå UT i våren som står på tröskeln!! Jag hör hur fåglarna kvittrar utanför fönstret och blir lycklig!

1 kommentar:

  1. men jag döööör! si es tan linda esta negrita... och nu ser jag mer likhet me mami...hennes läppar vill man ju bara äta upp... liza es preciosa la negrita... gordita y rica...

    SvaraRadera