måndag 28 mars 2011

Härliga måndag.

snacka om att ha fått nippran på camera apps..

Godmorgon:)
När man är mammaledig görs det egentligen ingen skillnad på dagarna känner jag, iallafall inte när man har en man som jobbar helger, dagarna och veckorna går som ett rinnande vatten och man förstår inte hur fort det har gått förrän man kikar tillbaka, det gjorde jag häromdagen. Tittade igenom min mobil med Biancabilder, sa jag det? Herregud man borde lägga över alltsammans nu på en gång, tänk om man tappar mobilen, hemska tanke. Frank har ju en video från när hon precis lagts upp på min mage :), Jag är lagom flummig..heheh så roligt! Den videon kommer garanterat inte att hamna här! ;)

Vad gör vi idag då? Långpromenad, mys, gos saffranspannkaka. Veckan har så mycket skoj inplanerat så vi unnar oss en ledig ickegörardag. Kanske att jag bör plåta lägenheten till bytesannonsen, fast då måste jag ju städa först.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar