onsdag 16 mars 2011

Mat..



Ja, både älskar att laga mat och att äta den. Jag har inte bråttom MEN vill såsmåningom komma tillbaka till startvikten på 63 kg, det trivs jag med till mina 173 cm, för mig blir det en match. Dom första 12 kg rasade av nu är et 5 kvar och dom får ta sin tid vad som dock känns viktigare är att ta tag i min träning min rygg, höfter och nacke värker och jag behöver bli stark då jag har problem med rygg. För första gången tänkte jag se seriöst på saken 1 april börjar jag får se om jag kör pass kanske.
Mat då, ikväll tänkte jag om Bianca låter mig slänga ihop en fläskfilé-gryta med färsk timjan, champinjoner, chorizo, paprika creme fraiche o lite annat gott.
Till lunch blev det favorit från igår, fasiken vad gott det är med rökt lax, bytte dock ut sallad mot avocado.
Vi får se vad mannen tycker om grytan ikväll, förhoppningsvis blir den mumsig.
Banta kommer jag inte göra i den form att man äter lite, inget fett eller räknar kalorier osv.. Jag tar bort sockret o ökar på träningen! Det ska bli riktigt roligt att se hur det går för mig för jag har tidigare haft dålig karaktär vad gäller träning nu är man inte 22 längre och allt "sätter" sig..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar