tisdag 15 mars 2011

Dagens dag
















Vi har då inte haft världens bästa natt då lill tjejen vaknade var o varannan timme och var snorig eller hungrig. Klockan 4 orkade jag inte mer och somnade med henne vid bröstet, då sover man lite med ett öga öppet men vaknade iallafall vid 6:30. Jag tror, om jag ska tro något att den förbaskade förkylningen ruckat lite på det mesta, vi försöker komma tillbaka dit vi var. Det känns dock sjuukt overkligt att hon någonsin närmsta tiden ska sova mer än 4 timmar i streck på natten..Hur gör man?:)


Vädret lockade ändå till långpromenad för vi båda behöver komma ut och få frisk luft. Hemma slängde jag ihop lunch, rökt lax, keso och sallad medan Bjanca(som lillsyrran skriver, "Hur mor Bjanca"skrev hon igår)underhöll sig i gymet i närmre 30 minuter, fasiken i ärlighetens namn, guud så skönt! Sen kommer jag o stör henne med mitt babblande, jag tycker bara det är så himla mysigt att prata med henne nu när hon pratar tillbaka med alla dessa ljuud!


Fika, favorit i repris, kanelkläcke med smör 2 st och 1 kaffe. Jag måste verkligen eliminera socker heeelt från min vardag, har nog blivit beroende.. lördagsgodis hädanefter ,ok! Här ska jag vara ärlig o söga när jag syndat.. som idag cocospluttar i mörk choklad och bananchips i vit choklad, bara ngra bitar för att stilla begäret.


Söta skor till Bianca fick jag hem tillsammans med det jag tänkte ha på mig på bröloppet.. som vi kanske kommer iväg på.
Ser ni, nya humlan följer med på färden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar