måndag 7 mars 2011

Randigt och sjukstuga



Vi kör på randigt, mjukt och mysigt idag.. Vi sover mest och ammar för fy nu måste Bianca bli frisk snabbt för det är hemskt och se henne kämpa så med snor o host så sömn inatt var knappt o tala om. Vi hoppas hon mår bättre imorgon. På torsdag ska hon på sitt första besök hos farbror doktorn så vi hoppas vi är friska och krya tills dess.

Jag ska få tid att städa min garderob tänkte jag idag också
det mesta kan jag väl inte få på mig..Jag har fått en
otroligt dålig karaktär vad gäller sötsaker EFTER graviditeten och jag får inte på mig några av mina jeans! Nästa månad börjar jag träna med mitt wii och sen ska jag nog börja på gym lite smått. För en gångs skull ska jag också göra det. Jag vill komma i form och skärpa till mina matvanor, men bara lite för jag ogillar att banta, jag vill kunna äta gott men sockret måste väck! Nu ska jag lägga henne igen. Chao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar