fredag 25 mars 2011

Gladys.


Efter barnmorskan var vi tvungna att pigga upp oss lite med en date med Gladys. Trots att det innebar en lång tunnelbaneresa med skrikig bebis så lät vi inte det hindra oss because we love Gladys med sin fina bebismage! Jag har alltid blivit så glad av att umgås med Gladys sen första dagen jag träffade henne i den där ringen på lagret där nya personalen satt sporadiskt utplacerade på kartonger. Gladys med sin lugg och senapsgula kappa skrattade hela tiden och jag tror vi klickade ganska fort! Jag hoppas nu att våra män inte ska krocka med sina starka personligheter och att vi ska bli bästisar hela gänget och hälsa på varandra i Italien o Sverige med våra bebisitos. Idag skulle jag bara träffa Gladys snabbt tänkte jag men det blev en liten runda ändååååå spontaninhandling av färgglada leksaker åt min plutt och så fina kläder från kappahl. Visar imorrn! Dom har fina grejjer dom! Gladys, det är så himla härligt o hänga med dig och jag hoppas vi kommer hålla kontakten när du sticker tillbaka med din Italiano!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar