torsdag 24 mars 2011

Ögonfärg.

vackraste lilla pluttan

Det här med ögonfärg är lite spännande tycker jag, vi vet att brunt dominerar och pappa har ju i princip svarta ögon, alltså Frank.. Jag har gröna som inte räknas till "riktiga färger" utan har man det har ngt gått snett:)
Bianca har i dagsläget skiftande ögon men allt som oftast mörkt blå,grön,bruna.. På bilden här ovan ser dom kolsvarta ut men det är pga blixten dom har snarare blivit mer gröna en bruna men har en ring runt pupillen som är brun. Jag hoppas i hemlighet att dom blir gröna som mina, skulle vara fint med hennes färger även om sammetsbruna ögon är det vackraste jag vet och att det egentligen inte spelar någon roll. Har hört att man inte kan se slutgiltiga färgen innan 6 månaders ålder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar