torsdag 17 mars 2011

Korta inlägg..

Dagens inlägg under eftermiddagen har varit korta. Det beror på att runt klockan 16:00 slår Bianca om till kinkig och vill hänga med mig i famnen vad jag än gör, jag måste verkligen se till att skaffa mig bärhjälp. Avvaktar för att se om min pappa kan gräva fram sin gamla babybjörn som min lillasyster har suttit i. Ja, hon vill inte göra något lilla stumpan, varken babygym eller babysitter passar, så jag stoppade ner henne i ett varmt och skönt bad och satte på pyjamasen för hon måste vara trött nu. Tigerräkorna ligger tinade och ostekta på en tallrik i köket, det går lixom inte o hinna med när man har liten missnöjd på armen.
Wii fit spelet fick jag också igång lagom till eftermiddagen...
Vi hoppas att det är övergående och att hon känner sig mer nöjd om ett par dagar min lilla tjej. Att det är det där utvecklingssprånget som spökar! Vi får se, man klarar det oavsett på något sätt även om man kan bli lite trött i kroppen o huvudet ibland. Som sagt det är förbaskat tur att dom är söta dom små ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar