lördag 26 mars 2011

Godmorgon.

Lägg märke till 2 saker..Biancas långa ögonfransar och BB´s Binda/Underlägg som hon ligger på:).. Vi tog hem ett gäng från BB då dom är plastade är det bra att ha när hon ligger o vädrar rumpan!
Ledordet är färg!





Vi tog sovmorgon idag! Klockan 6 flyttades Bianca över till oss och där sov vi 2,5 timme till så himla skönt och lite extra energi inför dagen. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag men det blir väl en promenad iallafall, kanske möta upp någon.. No se. Frank jobbar iallafall i helgen och nästa helg med eftersom han åker på spelning till danmark sin jobbhelg om 3 v.. Så jag har framför mig 3 ensamma tjejhelger, både bu och bä. Det är alltid mysigt att hänga med Bianca men man behöver lite vuxet sällskap att blanda ut bebisgoset med:)

Bianca sover lite nu och jag sitter vid datorn och bloggar och försöker buda hem en bok på tradera som heter "växa och upptäcka världen" och handlar om första årets utvecklingsfaser och språng, boken finns inte längre att få tag på då de dragit in den helt av någon anledning. En liten blädderbok som kostat 41 spänn ligger nu på tradera för 250 pix.

Visar ovan gårdagens inköp, heldressen från Newbie kommer användas flitigt och jag stryker Pop heldressen från strl 62 inköpslistan, den här värmer kalla vårdagar men blir inte för varm, så har den huva eller luva.. toppen bra. Kläningen och tightsen som man köper separat är bara fööööör fina, fast det var Gladys som tvingade mig att köpa dom.... :) Tror det blev 120:- för båda så det var ju bra, super med långärm på klänningen också.

Några nya spännande leksaker fick hon också då hon snart stirrat sig blind på lilla humlan, hon låg här innan o sparkade i babygymet i sin färgsprakande värld. Duktiga fialottan!

Nu får vi se vad jag tar mig till denna dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar