fredag 25 mars 2011

Dagens Bianca.


"boyfriend-jeans"(...:-D) & flickig body från kappahl


Ja idag var det dags för återkontroll hos min barnmorska.. det var väl inte det roligaste men fick iallafall recept utskrivet på preventivmedel som jag börjar med pronto. Bianca har haft en sån där dag när jag undrar "jahapp vad hände nu då", min lilla solstråle som älskar att mysa i sin vagn och sover nästan alltid där allternativt ligger och kikar runt på allt spännande gallskriker nu i vagnen, hon skriker som av ilska, höööööögt så folk kikar på mig och kollar så jag inte skadar mitt barn. Jag försöker gulla, nappen, prata, gunga vagnen ja allt men inget funkar hon skriker för fulla skyar.. Jag som alltid trott jag skulle vara en sån som flyger av tunnelbanan/bussen om min bebis skriker så tar det förvånansvärt lugnt tycker jag. Idag fick jag plocka upp flickebarnet och pussa på henne så hon skulle lugna sig. Hon överaskar ned sina små fasoner och det ska bli spännande att se hur morgondagen blir:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar