måndag 14 mars 2011

Tv-måndag

Måndagar är nog den enda dagen jag bryr mig om att slå mig ner och verkligen följa flera program. Bianca har legat brevid mig på en kudde här och pratat på medans jag ätit middag det var riktigt gott kött sås o potatismos/puré , riktigt kött à la superstek!
Jag tror minsann lilla fröken kommer älska o prata precis som mor sin:) Frank kommer få skavsår i örona när vi är färdigpratade varje kväll! Han kommer nog älska det i hemlighet:)

Tv-programen börjar med halv 8 hos mig sedan familjen annorlunda och sist 1 unge i minuten som jag längtat lite efter sen förra måndagen;), så härligt o drömma sig tillbaka till den dagen tiden går ju så jäkla fort! På onsdag är hon 2 hela månader!
Har precis bäddat ner Bianca och slängt ihop mig en suuuper-mumsig efterrätt bestående av kesella vanilj, hallon, blåbär och lite naturell yoghurt. Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar